Täältä löydät vastauksia muutamiin yleisiin kysymyksiin meistä ja tuotteistamme.
Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?
Lähetämme kaikki pakettimme PostNordin. Pienemmät tilaukset lähetetään kirjeinä, kun taas suuremmat tilaukset lähetetään paketteina.
Mihin tilaukseni lähetetään?
Tilauksesi toimitetaan siihen osoitteeseen, jonka annoit tilauksen teon yhteydessä. Pienemmät paketit tai kirjeet toimitetaan suoraan postilaatikkoon, kun taas suuremmat paketit toimitetaan lähimpään postikonttoriin.
Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?
Voimme muuttaa tilauksesi toimitusosoitetta, jos varastomme ei ole vielä aloittanut sen käsittelyä. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua, mutta jos tilauksesi on jo käsitelty, emme enää voi muuttaa toimitusosoitetta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jos tarvitset toimitusosoitteen muutoksen.
Voinko seurata tilaustani?
Kyllä, heti kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiviestin, jossa on lähetystunnus ja seurantalinkki.
Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
Voit aina tavoittaa osaavan asiakaspalvelumme sähköpostitse osoitteesta: info@hobby365.fi.
Voit myös soittaa meille numeroon +46 70 450 86 32.
Voinko palauttaa tilaukseni?
Kyllä, useimmissa tapauksissa voit palauttaa tilauksesi. Tutustu tarkemmin palautus- ja hyvityskäytäntöihimme saadaksesi lisätietoja palautusten toiminnasta ja ehdoista.
Onko Hobby365:llä fyysistä myymälää?
Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää, vaan toimimme ainoastaan verkkokauppamme kautta ja myymme tuotteitamme verkossa.
Missä on tilausvahvistukseni?
Lähetämme tilausvahvistuksesi mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen, yleensä 10 minuutin kuluessa. Jos et löydä vahvistusta, tarkista roskapostisi ja varmista, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen. Jos et silti löydä vahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme selvittämään, mitä on tapahtunut.